.PolyCom, Package the best

.PolyCom, Package the best

متراژ حفاری چاه های نفت به 31هزار متر رسید

متراژ حفاری چاه های نفت به 31هزار متر رسید

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در چهار ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز کشور با کاربست دکل های این شرکت به 31  هزار و 35 متر رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حمید رضا خوش آیند روز یکشنبه (پنجم مردادماه) افزود: در این مدت عملیات حفاری  39 حلقه چاه اکتشافی، توسعه ای، توصیفی و تعمیری،  تکمیل و تحویل شرکت های متقاضی و بهره بردار شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد چاه یک حلقه اکتشافی، 15 حلقه توسعه ای، یک حلقه توصیفی و 22 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است که 31 حلقه چاه در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حفر گردیده  است.

خوش آیند گفت: همچنین از چاه های پیش گفته سه حلقه چاه در حوزه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران، چهار حلقه در پروژه های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر و تکمیل نهایی شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به اینکه این شرکت بیش از 70 دستگاه حفاری خشکی و دریایی در تملک دارد، افزود: هم اکنون 9 دکل خشکی ناوگان شرکت در حال جابجایی در موقعیت های عملیاتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.

ما معمولا در کمتر از یک ساعت پاسخ می دهیم