.PolyCom, Package the best

.PolyCom, Package the best

آغاز پروژه مدیریت تحت نام پروژه پژوهشی

آغاز پروژه مدیریت تحت نام پروژه پژوهشی

جلسه آغازین فاز دوم پروژه مدیریت دانش تحت عنوان پروژه پژوهشی مستندسازی و به اشتراک گذاری تجارب سازمانی به میزبانی مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مجری این طرح که از سوی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ارایه شده است، دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

براساس اعلام این مدیریت مدت اجرای پروژه ۹ ماه است و در زمان حاضر مراحل نصب نرم افزار روی دیتا بیس (Data Base)شرکت تکمیل و وارد فاز اجرا در پایلوت شده است.

در این جلسه که با حضور مهدی عرشیان مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ، علی دقایقی مدیرخدمات ویژه حفاری و شماری از روسای ادارات زیر مجموعه این مدیریت ها برگزار شد هدف از اجرای پروژه، استقرار سامانه مدیریت دانش در جهت مستند سازی و اشتراک گذاری دانش کارکنان شرکت عنوان شد.

در این نشست ، دکتر پیمان جلیلی مجری طرح و نماینده دانشگاه شهید بهشتی گفت: در سامانه مدیریت دانش هر شخص توانایی ثبت درس آموخته های خود را به نام خود دارد و تمامی کاربران یا کارکنان می توانند از درس آموخته های تایید شده همکاران خود مطلع شوند و بدینوسیله ضمن ایجاد انگیزش میان کارکنان، تلاش و فعالیت پرسنل دیده شده و ثبت می شود.

وی اظهار کرد: از طریق این نرم افزار مدیریت ها ظرفیت های خود را بررسی و به این ظرفیت ها دسترسی خواهند داشت و به تجارب کارکنان امتیاز تعلق می گیرد.

مدیر خدمات ویژه شرکت نیز دربیان  توانمندی های این مجموعه گفت:  این مدیریت توسط کارشناسان و متخصصان در حال اجرای برنامه های خود می باشد و با توجه به فعالیت های تخصصی متنوع با گستره جغرافیایی زیاد، نیاز به مستند سازی این فعالیت ها  داریم.

علی دقایقی افزود: در این پروژه اطلاعات و دانش کارکنان مستند سازی می شود و  در سال های بعد مهندسان و کارکنان جوان می توانند از اطلاعات کارشناسان پیشکسوت شرکت استفاده کنند و افزون بر این در بخش امتیاز دهی این سامانه می توان از کارکنان فعال و نخبه شرکت تقدیر به عمل آید.

همچنین مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت گفت: با توجه به اهمیت و رویکرد به مدیریت دانش در دنیا، این طرح توسط این امور تعریف و پس از فراخوان و طی مراحل قانونی ، عقد قرارداد پژوهشی با دانشگاه شهید بهشتی صورت پذیرفت و این طرح برای اولین بار در شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران در شرکت ملی حفاری ایران اجرا می گردد.

مهدی عرشیان افزود: نرم افزار پیش گفته برای جمع آوری و انتشار تجارب و دانش فنی کارکنان کاربرد دارد و کارکنان فعال از کارکنان غیر فعال از هم تفکیک و موجب ایجاد انگیزه بیشتر در میان کارکنان می گردد.

وی افزود: فاز نخست پروژه شامل بررسی شرایط و بلوغ سازمانی شرکت در زمینه مدیریت دانش ونصب نرم افزار از اردیبهشت ماه اجرا گردید و در فاز بعدی پروژه نیاز به تعیین پایلوت جهت اجرای پروژه بود که با توجه به جمیع جوانب از جمله هایتک بودن ، ایجاد ارزش افزوده قابل توجه از فعالیت ها و نیز سطح تحصیلات و تخصص بالا ، مدیریت خدمات ویژه حفاری انتخاب گردید و امیدواریم از نتایج مثبت آن کل سازمان منتفع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.

ما معمولا در کمتر از یک ساعت پاسخ می دهیم