.PolyCom, Package the best

.PolyCom, Package the best

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار چیست؟

یکی از محصولاتی که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده‌است، نایلون حبابدار می‌باشد. این نایلون اغلب برای نگهداری و حمل و نقل وسایل به کار برده می‌شود چرا که مقاومت بالایی دارد و از شکستگی و آسیب به کالاها جلوگیری می‌کند. در این مقاله با بررسی نایلون حبابدار، قصد داریم شما عزیزان را با این محصول آشنا کنیم.

تعریف نایلون حبابدار

نایلون حبابدار به نایلونی شفا و ضربه گیر گفته می‌شود که از جنس پلی اتیلن می‌باشد. ضربه گیر بودن این نایلون به علت وجود حباب‌های پر از هوای آن است. نایلون حبابدار به علت قابلیت ضربه گیری، برای بسته بندی و نگهداری کالاهای شکننده کاربرد دارد چرا که ایمنی لازم را به آن کالا می‌دهد. همانطور که از نام این محصول پیداست، سطح آن از حباب‌های پر از هوا پوشیده شده‌است. این حباب‌ها باعث کاهش آسیب به کالا و همچنین ضربه‌های وارد شده به کالا می‌شوند به همین خاطر نایلون حبابدار در حین جا به جایی و حمل و نقل کالا بسیار کاربردی و مناسب هستند.

نایلون شیرینگ را از مجموعه پلی کام خریداری کنید. مجموعه پلی کام ارائه دهنده و مرکز فروش انواع نایلون می باشد.

لازم به ذکر است که میزان مقاومت نایلون ارتباط مستقیمی با اندازه حباب دارد. برای نگهداری یا حمل و نقل کالاهای ظریف با شکنندگی بالا از نایلون‌هایی با حباب ریز استفاده می‌شود و همچنین برای کالاهای بزرگ، نایلون حبابدار بزرگ مناسب است. همانطور که در قبل نیز اشاره کردیم، این محصول برای محافظت از محصول یا کالاهای خاص همچون وسایل چوبی، مبلمان، لوازم خانگی، لوازم برقی، دکوری‌های شیشه‌ای، دکوراسیون و… در برابر ضربه و آسیب به کار گرفته می‌شود.

اگر دنبال بسته بندی کالاهای خود با پوششی مقاوم و ارزان قیمت هستید، پیشنهاد ما خرید نایلون حبابدار از یک مرکز خرید مطمئن همچون پلی کام می‌باشد. نیروهای متخصص و مجرب این مجموعه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و دستگاه‌های تمام مکانیزه، انواع محصولات بسته‌بندی را همچون تسمه بسته بندی پلاستیکی، تسمه بسته بندی فلزی، نایلون شیرینگ بسته بندی، نایلون حبابدار و… را با کیفیت بالا ارائه می‌دهند.

در صورت نیاز به خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب با مجموعه پلی کام در تماس باشید. شرکت پلی کام تولید کننده انواع نایلون استرچ می باشد.

انواع نایلون حبابدار

نایلون حبابدار دو لایه با حباب درشت

این نایلون به علت دارا بودن قطر و حباب‌های درشت‌تر، نسبت به نایلون‌های حباب ریز کارایی بیشتری دارند. لازم به ذکر است که حباب این نوع از نایلون، مقاومت بالاتری دارد. برای بسته بندی کالاهای بزرگ نایلون حبابدار دو لایه با حباب درشت استفاده می‌شود.

نایلون حبابدار سه لایه با حباب

این نوع از نایلون به علت ساختار آن که از سه لایه حبابدار تشکیل شده‌است، نسبت به نایلون حبابدار دو لایه، مقاومت بیشتری دارد. همچنین مقاومت حباب‌های آن نیز بیشتر است. این نایلون نیز برای بسته بندی و حمل و نقل کالاهای بزرگ مناسبت می‌باشد.

جهت خرید نایلون عریض با مجموعه پلی کام در ارتباط باشید. مجموعه پلی کام ارائه دهنده انواع نایلون می باشد.

نایلون حبابدار
نایلون حبابدار چیست؟

نایلون سه لایه حباب ریز

این نایلون نیز به علت داشتن حباب‌های ریز و همچنین یه لایه بیشتر، نسبت به دو نوع دیگر از کارایی بیشتری برخوردار است. لایه سوم در این نوع نایلون به کاهش ترکیدن حباب‌های روی سطح آن در اثر فشار، کمک فراوانی می‌کند. معمولا برای کالاهای کوچک با حساسیت بالا از این نوع نایلون استفاده می‌کنند.

نایلون حبابدار با ویژگی الکتریسیته ساکن

این محصول اغلب برای بسته بندی و حمل و نقل کارهای ظریف مناسب می‌باشد. این نوع نایلون برای بسته بندی محصولات فراوان در سایزهای متفاوت کاربرد دارد. یکی از ویژگی‌های این محصول، انعکاس گرمای آن است. به همین خاطر از آن در سوله‌ها و کارخانه‌جات‌ها به جای پشم شیشه استفاده می‌کنند. همچنین در لوازمی که دارای حرارت غیرمستقیم‌اند همچون آبگرمکن از این نوع نایلون به عنوان عایق حرارتی استفاده می‌کنند.

تسمه پلاستیکی را از مجموعه پلی کام با قیمت مناسب تهیه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربرد و مزایای نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از ویژگی‌ها و کاربردهای فراوانی برخوردار است که ما در این قسمت تنها به موارد مهم می‌پردازیم:

بهترین عایق حرارتی و صوتی برای حفاظت از محصول است. از کثیف شدن و خرابی کالاها جلوگیری می‌کند. به علت خاصیت ضربه گیری آن در صنعت بسته بندی لوازم حساس به ضربه به فراوانی استفاده می‌گردد. این محصول هیچ گونه محدودیت ابعادی و لایه بندی ندارد، به همین خاطر می‌توانید با توجه به محصول خود، نایلون حبابدار مناسب را انتخاب کنید.

نایلون حبابدار به صورت رولی و فله‌ای در بازار عرضه می‌شود، در صورتی که قصد استفاده از آن در موارد صنعتی را دارید، بهتر است نوع رولی آن را خریداری کنید چرا که سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد. در موارد دیگر می‌توانید از نوع فله‌ای استفاده کنید.

تسمه فلزی در مجموعه پلی کام موجود و قابل ثبت سفارش می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اگر در کیسه خواب خود، چند لایه نایلون حبابدار قرار دهید، احساس راحتی و نرمی بیشتری خواهید داشت. همچنین این کار سبب گرم نگه‌داشتن شما می‌شود. برای کسانی که قصد صرفه جویی بیشتر را دارند، علاوه بر استفاده از پنجره دوجداره، می‌توانند پنجره‌های خود را با نایلون حبابدار عایق بندی کنند. چرا که این محصول عایق خوبی می‌باشد و از هدررفت انرژی جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های نایلون حبابدار

  • مانع حرارت و صوت
  • مانع نفوذ نور
  • مانع در برابر گرد و غبار
  • مانع قوی در برابر نفوذ چربی
  • استفاده آسان و راحت
  • مقاومت بالا
  • سبکی وزن

برای خرید تسمه کش دستی با مجموعه پلی کام ارائه دهنده انواع تسمه کش با کیفیت بالا تماس بگیرید.

مواد اولیه نایلون حبابدار

ماده اصلی تشکیل دهنده نایلون حبابدار، پلی اتیلن می‌باشد که نوعی پلاستیک به شمار می‌رود. در زندگی روزمره ما انسان‌ها، پلی اتیلن به عنوان پلیمری پرکاربرد شناخته شده است. پلی اتیلن در بطری نوشابه‌ها، اسباب بازی‌های کودکان و از همه مهم‌تر نایلون حبابدار استفاده می‌گردد. نایلون‌های حبابدار به طور معمول در دو سایز بزرگ و کوچک تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

خرید نایلون حبابدار
نایلون حبابدار

هر کیلو نایلون حبابدار چند متر می‌باشد؟

یکی از سوالات پر تکرار مشتریان این سوال می‌باشد. باید بگوییم که هر کیلو نایلون حبابدار با عرض یک متر مربع، ۱۰متر است. هر یک کیلوگرم نایلون حبابدار با عرض یک و نیم متر: ۵/۷ متر، هر کیلوگرم نایلون حبابدار عرض نیم متر مربع: ۲۰ متر.

تسمه کش اتوماتیک را با قیمت مناسب از مجموعه پلی کام تهیه کنید. در صورت نیاز به انواع تسمه کش با ما تماس بگیرید.

قیمت هر متر نایلون حبابدار

معمولا قیمت نایلون حبابدار به صورت کیلویی، رولی و یا متری محاسبه می‌گردد که در تولیدی‌های مختلف نحوه قیمت گذاری متفاوت می‌باشد. اما اگر به صورت کیلویی قیمت گذاری شود، به نفع مشتری خواهد بود. نایلون چیست؟ یکی از مقالات مفید سایت پلی کام می باشد که توصیه می کنیم آن را مطالعه کنید.

در این مقاله به بررسی نایلون حبابدار پرداختیم. همانطور که گفته شد، این محصول اغلب برای بسته بندی کالاهای مختلف بکار گرفته می‌شود چرا که مقاومت بالایی دارد و از شکستگی و آسیب به کالا جلوگیری می‌کند. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد حمل و نقل وسایل خود را دارید حتما از نایلون حبابدار استفاده کنید تا کوچک‌ترین آسیبی به وسایلتان وارد نگردد.

نایلون حبابدار چیست؟

در این مقاله از سایت پلی کام به برسی کامل نایلون حبابدار پرداخته ایم با ما همراه باشید.

قیمت هر متر نایلون حبابدار چقدر است؟

معمولا قیمت نایلون حبابدار به صورت کیلویی، رولی و یا متری محاسبه می‌گردد که در تولیدی‌های مختلف نحوه قیمت گذاری متفاوت می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با پلی کام تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.

ما معمولا در کمتر از یک ساعت پاسخ می دهیم